21 Kasım 2009 Cumartesi

Klasik Türk İnsanı

ÜÇ İKİ BİR KAYIT.... Biz garip bir milletiz. Hakkaten pek komiğiz ya. İçimizde öyle komik şahaserler barındıryoruz ki bu gerçekten bizim topluma renk katıyor. Bazen de yok artık bu kadarı da pes dedirtiyor.

Beni en çok güldüren ve düşündürense "Sen yap sana bir şey olmazsa ben de yaparım!" mantığıdır. Gencinden yaşlısına, hangi meslekten, kültür seviyesinden olursa olsun her Türk İnsanı'nın kesinlikle barındırdığı bir özelliktir. Bu kesinlikle bizim genlerimizde var. Biz bu özellikle doğuyoruz.

En basitinden veriyim hemen örnekleri:

1-)Geçen sene gerçekleşiyor:

-BEN: "X" Abi hadi gel Amerika'ya gidelim abi yazın, çok eyleniriz bak altını üstüne getiririz ha ne dersin abi??

-"X" ABİ: Kardeş sen git gör bakalım önce bir sonra seneye birlikte gideriz!

-BEN: PEKİ abi!!!!

2-)Bir kaç hafta önce gerçekleşiyor:

-BEN: "Y" kanka yeni bir kurs açılmış bizim bölümle ilgili gidelim bak on numara olur. Hem birlikte gidersek daha iyi çalışırız. Ha ne dersin kanka?

-"Y" kanka: Kanka sen git önce bir, yararını görürsen ben de sonra giderim!

-BEN: PEKİ kanka!!

3-)Skycoaster (yaklaşık 150 metre yükseklikten aşağıya sallandırıyorlar) olayına girmişiz geçen sene deli gibi adrenalin. En bombası da bu zaten.

-BEN: "Z" arkadaş, gel hadi skycoaster yapalım mı dostum bak çok deli adrenalin ya, çok eğleniriz valla.

-"Z" arkadaş: Ya dostum sen bi dene bakalım ölmezsen ben de denerim

-BEN: PEKİ dostum!!! (PEKİ: YUH OHA ÇÜŞ bu kadarı da pes artık kardeşim.)


Ya işte ben bu mantığı anlamıyorum. Neden ya! İnsanlar neden hep kendilerini başkasıyla karşılaştırır? Ben bu olayı anlamam. Herkesin zevki, rengi, cinsi, tadı farklıdır. Tamam yaşananlardan feyz alıcaz da bu olayı bence bizim Türk Milleti yanlış algılıyor. Ben yaşadığım yukardaki olaylardan şunu çıkarttım: X=Y=Z bu denklem çözümsüz....KESTİK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi ne söyliceksen söyle çabuk kayda giricem birazdan:)