4 Nisan 2010 Pazar

Kendini Kaybetmekten Korkanlardan Mısın Yoksa?

ÜÇ İKİ BİR KAYIT... Namusun ağzına sakız olmuşsa artık ben sana orada dur demek zorundayım arkadaş. Ben ne namuslu adamlar, ne namuslu kızlar gördüm, hepsi birbirinden namussuzdu. Nasıl oluyor o diyeceksiniz. Ben de size şu yanıtı vereceğim. Olay fahişe ve teres roller oynayıp kendine namustan kıyafet diktirmekle olmuyor bir kere. Sevdiğimle yaşıyorsam mutluluğumu, huzurumu, zevkimi, orgazm kim bana namussuz diyebilir veya kim sevdiğime bu sıfatı söyleyebilir?!

Her gün laflarıyla kira parasını ödediğin namus kasasının kapıları ardına kadar açıksa, ne gereği var en son model güvenlikli anahtarlarını koynunda saklamaya. Sen nasıl olsa namusluymuşsun be kardeşim(!) Üzerindeki kıyafetinle pek hoş duruyorsun ama kim bilir kaç terziye gittin o kıyafetin söküklerini diktirtmek için, kaç iğne hiç görünmeyecek delikler açtı kıyafetinde. Olsun boşver sen nasıl olsa giymişsin namusunu üzerine, kimse bir laf bile edemez(!)

Belki evleneceğin adamı bekliyorsundur, namusumu ona saklıyorum diyorsundur. Saygım sonsuz. Ama cesaretin varsa önce üzerindeki şu kıyafeti çıkar bir bakalım... KESTİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi ne söyliceksen söyle çabuk kayda giricem birazdan:)