22 Aralık 2009 Salı

KISA ve ÖZ

ÜÇ İKİ BİR KAYIT... Hiç ummadığın bir anda karşına çıkar soru kişileri, aklına takılır da takılır, sürekli düşünüp durursun kaçanı kovaladığını sanırsın ama aslında kovalanan sensindir, "Soru ekleri?!" tarafından...

Bazen kaybolursun, hangi yola girsen aynı yüzlerden maskeler karşına çıkar. Üzerinde daha çok baskı vardır. Artık öyle bir duruma gelmiştir ki bağırmak istersin ama "içinden".

Sorumlulukların seni boğmaya başlar. Tek başına çıktığın o yolda, elini tutacak hiç kimsenin olmadığını bilmek yüreğini daha da acıtır. Tek çaren "Başarmak!" olacaktır.

Seni incitenler, her adımında bacağına bıçak saplamak isteyenler de olacaktır. Ne düşündüğünü önemsemeyeceklerdir. Onlar tek bir şeye odaklanmıştır çünkü o da seni:"Bitirmek." Onlara böyle anlarda verebileceğin en ağır cevap da bacağından akan kan gibi görünen şeyin sadece "SALÇA" olduğudur.... KESTİK...

4 yorum:

  1. kayıt ve kestik arası bir nefeste!
    ne yaptın sen?

    ya da doğru soru;

    ne yaptılar sana?

    YanıtlaSil
  2. benim tarzım kayıt ve kestik:) bazen insanın yıprandığı anlarda akbaba sıfatlı insanlar vardır aslı onlar seni öldü sanıp üzerine çullanırlar ama sen ölmemişsindir ayağa kalkarsın ve onların ne olduklarını o zaman anlarsın işte ben bu tarz akbabalarla çok karşılaştım....

    YanıtlaSil
  3. wow Ramiz Dayi 2 :)) iyi laflar etmissin , begendim vesselam.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ettim o zaman:)

    YanıtlaSil

hadi ne söyliceksen söyle çabuk kayda giricem birazdan:)