2 Ekim 2009 Cuma

Altı taraflı insan vakalarıyla yanıp kül olan canına yandığım dünyam...

ÜÇ İKİ BİR KAYIT......Bu günlerde bir kitap okuyorum çoğunuz duymuşsunuzdur da zaten "Zar Adam" kendileri. Bu kitap çok sardı beni, aslına bakarsanız kitap kurdu değilimdir seçici oluyorum kitap konusunda, sayfalarını heycanla çevirmedikten sonra ne zevki var ki okumanın diye düşünüyorum. Her neyse zar adamımıza geri dönelim. Bu kitabı okudukça insanın aklına ilginç şeyler gelip gülüyor. Düşünsenize bir dünyadaki herkesin sadece zar atarak ve zarın verdiği kararlara itaat ederek hayatını sürdürdüğünü, sanırım dünya çok piskopat bir yer olurdu. Ülke liderlerinin zar istedi diye savaş başlatmaları, insanların zar istedi diye birilerine tecavüz etmesi, zar istedi diye insanların eşlerini terk etmesi v.s. bunlar olumsuzluklar tabi güzel yanlar da var olabilir belki de. Zar istedi diye hayallerini gerçekleştiren gençler, dünyayı turlamaya kalkan tipler, hippi takılıp dünyayı ti ye alanlar, karısını mutlu edip çiçek alan çocuğunu dövmeyip oyuncak alanlar... ya durun bi saniye bunlar zaten sürekli duyduğumuz şeyler değil mi dünya zaten piskopatların deli gömleği değil mi artık?! (şilink jeton sesini duydum beynimde) evet evet şimdi anlıyorum bence aslında dünyadaki herkes içten içe bir zar adammış......KESTİK....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi ne söyliceksen söyle çabuk kayda giricem birazdan:)