2 Ekim 2009 Cuma

Mütevazi olmak bu kadar mı zor arkadaşım...

ÜÇ İKİ BİR KAYIT.... Dün İstanbul'dan İzmir'e gitmek için Atatürk Hava Alanı'nın yollarını aşındırdım. Lakin bir çok güvenlik taramasından sonra uçağımı beklerken, bekleme alanında açtım kitap okuyorum. Zaman geçiyor da geçiyor. Tam vakit geldi uçağa binicem derken uçağın rotar yaptığını ve yarım saat geç kalkacağını öğrenerek sinirleniyorum ve yerime oturup "off, puff..." diyerek beklemeye başlıyorum. Bu sırada ünlü bir dizinin (adını vermiyim gizemini korusun) bir kaç oyuncusu da bizim uçağa bincek sanırım ki onlar da bekliyorlardı. Onları farkettim. Farkettim çünkü nedense sürekli bağırarak konuşuyorlardı ve hiç susmuyorlardı. Yanımdaki sağır amca bile şaşırmış olacak ki pür dikkat onları dinliyordu ama bence onlar o amcanın bile dikkatini çektilerse istedikleri de bu olsa gerek sanırım......farkedilmek..... Evet farkettik, orda bekleyen herkes farketti sizi bravo!! alkış!! Aslında ben bu insanları suçlamıyorum çünkü ülkemizde ünlü olduğunu zanneden her şahsın girmiş olduğu piskolojiden kaynaklanan bir şey belki de ama zaten ülkemizde ünlü olmaktan kolayı yok ki. İki gün önce b.ktun şimdi koktun derler adama... KESTİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi ne söyliceksen söyle çabuk kayda giricem birazdan:)